Zajazd U Kuby i Kuba Bis

50 PLN
liczba miejsc

O nas

U Kuby i Kuba Bis to obiekty zlokalizowane w centrum Korbielowa. Takie usytuowanie daje możliwość komfortowego wypoczynku w pokojach niedaleko wyciągów. Cisza, spokój i sportowe atrakcje tuż na wyciągnięcie ręki! Posiadamy miejsca noclegowe w dwóch obiektach – Kuba i Kuba Bis. Nasze pokoje posiadają łazienki, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz telewizor. Oprócz tego znajdą Państwo tutaj duży parking, na którym można spokojnie pozostawić swój samochód, a także restaurację, która oferuje pyszne i domowe dania. Na terenie między obiektami znajdują się także delikatesy, bankomat oraz wypożyczalnie sprzętu narciarskiego. Miłośnicy białego szaleństwa znajdą tu także ski serwis oraz instruktorów sportów zimowych. Do Państwa dyspozycji jest również sala, na której zorganizujemy różnorodne przyjęcia okolicznościowe, takie jak wesela, szkolenia, komunie, bankiety, imprezy integracyjne czy konferencje. Przyjmujemy także białe i zielone szkoły czy grupy integracyjne. Jesteśmy w stanie zorganizować wieczorki z pieczeniem świniaka i kapelą góralska czy kuligi, a także wycieczki po Słowacki i Polsce, oferujemy także przewozy busem. Dla Gości, którzy lubią spędzać aktywnie czas jest także rower stacjonarny, stół do ping-ponga, przyrządy do ćwiczeń i piłkarzyki. Korbielów to nie tylko centrum sportów zimowych, chociaż jest tu wiele miejsc, w których można się oddać białemu szaleństwu. Warunki sprzyjają jeździe na nartach lub snowboardzie, znajduje się tutaj jeden z większych ośrodków w kraju – Ośrodek Narciarski Pilsko. Jednak oprócz tego w miejscowości i jej okolicach jest także wiele innych możliwości spędzania wolnego czasu. W rejonie Beskidu Żywieckiego jest wiele szlaków pieszych i rowerowych. Można się udać z Sopotni Wielkiej przez Korbielów do Przyborowa albo z Korbielowa na Przełęcz Przysłopy. Jest także żółty szlak z Pilska na przełęcz pod Beskidem Krzyżowskim. Zielona trasa natomiast doprowadzi nas z Korbielowa przez Halę Miziową do Sopotni Wielkiej. Można tutaj także udać się na grzybobranie czy wędkowanie.

Ceny - informacja dodatkowa

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN]
pokoje2 osobowe
pokoje3 osobowe
pokoje4 osobowe
pokoje typu studio2 pokojowe

Cena za nocleg 50-85 PLN. Dodatkowe informacje: ceny zależne od terminu pobytu (sezonu), ceny wyższe to ceny w sezonie wysokim. Sezon wysoki: grudzień, styczeń, luty.

Pokoje

Pokoje z łazienkami. W pokojach: TV, radio.

Obiekt

Do dyspozycji gości: sala z TV, sala kominkowa. Na terenie obiektu parking zamykany. Na terenie obiektu także: ogród, możliwość grillowania, miejsce na ognisko, bankomat, sklep spożywczo-przemysłowy.

Atrakcje w obiekcie

Dla aktywnych basen kąpielowy odkryty, możliwość wędkowania. Dla dzieci plac zabaw.

Atrakcje w pobliżu

Dla aktywnych: grzybobranie, jazda konna w siodle, piesze szlaki turystyczne, wyciągi i trasy narciarskie.

Gastronomia

Liczba miejsc w lokalu: 50. Nasza specjalność to kuchnia regionalna. Oferujemy: możliwość całodziennego, domowego wyżywienia.

Położenie

Pensjonaty położone są tuż u podnóża malowniczej góry Pilsko wysokość 1557 metrów, na której znajduje się 14 kilometrów tras zjazdowych i jest jednym z największych kompleksów narciarskich w Polsce.

Zapraszamy

Organizujemy i zapraszamy na: wczasy rodzinne, zielone szkoły, białe szkoły.

Atrybuty / atuty

pokoje dla niepalących
internet (w cenie)
parking
parking prywatny na miejscu (w cenie)
W pokojach / domkach
single

Ważne informacje

zameldowanie
możliwe od godziny 14:00 do 22:00.
wymeldowanie
możliwe od godziny 10:00 do 11:00

Zadowoleni klienci o nas

Pobyt był dość męczący, ale owocny w zwiedzanie okolicznych atrakcji. Rano jedliśmy super śniadanko (chleb specjalnie zakontraktowany, a wręcz nie mogłem się jego najeść :) ). Powroty były kłopotem dla gospodarzy (wracaliśmy o różnych porach), obiado - kolacje były szykowane na sygnał, po prostu dzwoniliśmy i przyjeżdżaliśmy na gotowe. Jedzenie ogólnie było super. Atmosfera w Zajeździe bardzo rodzinna i przyjacielska. Pokoje czyste z łazienkami. Zajazd godny polecenia :)
Serdecznie polecam Zajazd U Kuby. Chodzi tu zarówno o noclegi jak i dania serwowane w restauracji. Bardzo dobre śniadania i obiadokolacje - zwłaszcza dla narciarzy. Żałujemy, że nie mogliśmy skorzystać z meni z karty, ale pobyt minął tak szybko. Nadrobimy to następnym razem. Bardzo fajni i mili właściciele, i na pewno wyrozumiali bo nieraz było trochę głośno, gdyż byliśmy dosyć dużą grupą. Lokalizacja pensjonatu idealna - wszędzie jest blisko ! Dziękujemy i pozdrawiamy. Grupa z lubelskiego. PS. Kuba jest bardzo podobny do jednego z polskich aktorów - odwiedźcie restaurację - a zobaczycie do kogo. Do zobaczenia !
Nie byliśmy co prawda goścmi pensjonatu, ale w "Zajeździe u Kuby" stołowaliśmy się przez cały pobyt w Korbielowie. Kuchnia bardzo smaczna, zróżnicowana, mimo że bez udiwnień. Oferowane potrawy przyprawione uśmiechem, serdecznością i domową atmosferą smakowały dzięki temu jeszcze lepiej. Żurek boski, pomidorowa i rosół jak u mamy, drugie dania świżutkie i bardzo smaczne zaspokoją gusta najbardziej wybrednych od malucha do starucha :) Dodatkowo zwierzęta przychodzące z goścmi są traktowane tam na równi z nimi, co jest dodatkowym plusem, bo nasz pies nie musiał siedzieć w czasie obiadu w pensjonacie :) Bardzo dziękujemy za przyjęcie i na pewno w przyszłym roku będziemy znów delektować się Waszymi potawami. Uściski dla Pani Ady, Pani Basi, Pana Kuby i całej ekipy , której nie poznaliśmy. No i głaski dla Łajzy. Pozdrawiamy serdzecznie i polecamy każdemu!
Obiecałam napisać więc piszę!. Bardzo dziękujemy przede wszystkim za przemiłą obsługę, pyszne jedzenie, atmosferę - gościnną, ale powalającą gościom odpocząć, bez narzucania się! Wrócimy tu jeszcze nie raz!
jedno z najlepszych miejsc dla narciarzy.blisko Pilska,super trasy zjazdowe,NIESAMOWICIE PRZYJAZNA ATMOSFERA W PENSJONACIE. WSPANIAŁE ŚNIADANIA I DANIA OBIADOWE. jednym słowem -uczciwość i rzetelność. Dziękujemy za cudowne ferie. Ten pstrąg!!! muszę tu wrócić.
Wspaniałe miejsce i otoczenie,wspaniała gościnność,wspaniałe posiłki,obsługa,czystość i cisza w około,piknie położony,przepiękny krajobraz i widok na góry,lubię w wolnych chwilach co jakiś czas tam wracać,pozdrowienia i podziękowanie dla właścicieli za wspaniałą opiekę,polecam